Wednesday, November 23, 2011

あなたは なにが じょうずですか。

あなたは なにが じょうずですか。

わたしは りょうりが あまり じょうずじゃ ありませんが、コーキや ピーなどが りょうりが じょうずです。ははに ならいました。

ははの かぞくは おかねが あまり ありませんでしたから、よく うちで しょくじました。ははは りょうりが じょうずですから。

いつも クリスマスに ともだちに キャンディーを もらいます。 :)とても おいしいです。


わたしは うたも あまり じょうずじゃ ありません。でもいいですよ。うちだけ うたを します。


わたしは かきものと よみものが いちばん じょうずです。だいすきですから、アパートで 本や えんぴつや かみなどが たくさん あります。


(What are you good at?

I'm not very good at cooking, but I'm good at cooking things like cookies, pie, and other things. (Baking.) My mom taught me. 



Because my mom's family did not have very much money, they often ate meals at home. Because of this she's good at cooking. 


On Christmas, I always give my friends candy. :) It's very delicious!

I am also not very good at singing. But it's okay! I only sing at home.

Reading and writing are what I'm best at. Because I love it, my apartment has lots of things like books, pencils, and paper.)

No comments:

Post a Comment